Наш опрос
Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Karaday? - Karaday? 36.B?l?m

  • 6-06-2013, 04:31
  • 82
  • 50
  • Видеогалерея
"KARADAYI" 36.b?l?m SEZON F?NAL?YLE 17 Haziran Pazartesi ak?am? saat 20.00'de Atv'deMahir yang?ndan hem Safiye'yi hem de Kader'i kurtarmaya ?al???r. Ancak Mahir'i ?ok ac? bir son beklemektedir. Bu olaydan ??phelenen Feride, yang?n?n sebebini gizlice ara?t?rmaya ba?lar. Turgut ise Feride'ye olan a?k?n? sonunda itiraf eder.Nazif duru?maya ??kar?l?r. Feride i?in karar vakti gelmi?tir. Bu s?rada Ayten de Necdet'in kar??s?na ??kar. ??rendikleriyle sars?lan Necdet, Feride ile konu?maya karar verir! Ancak Mahir t?m dengeleri de?i?tirecek bir hamle yapar. Art?k hi?bir ?ey eskisi gibi olmayacakt?r!
  • Написал: banabakm, 6 июня 2013 05:52, Статус: offline
  • Группа: Посетители
bu muhteem diziyi ok zledik, 2. sezondan beklentimiz, senarist bozuntularnn istifa etmeleri ve yerlerine bu ii layyla yapan, gerek senaristlerin gelmesi umuduyla eyll ayn bekliyoruz
  • Написал: arda3007, 7 июня 2013 03:35, Статус: offline
  • Группа: Посетители
HAYIR HAYIR YCE DNLENSNLER. YOKSA SAMALIYORLAR. SM HATALARI SET HATALARI SENARYO HATALARI OK OLDU. ONLARDA NSAN DNLENSNLER K AYNI HATALARI TEKRARLAMASINLAR. BRDE SENARSTLER TM BLMLER TEKRAR YCE ZLESNLER NE DEMEK STEDMZ ANLARLAR....
  • Написал: samet, 7 июня 2013 15:12, Статус: offline
  • Группа: Посетители
zledik
  • Написал: ayta, 7 июня 2013 17:38, Статус: offline
  • Группа: Посетители
Gercekten dizi artk skmaya balad Kenan abi olmasayd oktan brakmtm bu diziy
  • Написал: h-lya, 7 июня 2013 18:40, Статус: offline
  • Группа: Посетители
ayrca fazla sze gerek yok sper bi dizi o kadar nokta.
  • Написал: aydin, 7 июня 2013 21:42, Статус: offline
  • Группа: Посетители
ilk blmleriyle gzel bir diziydi lakin artk baymaya balad bi davayla 4 sezon mu gecirecekler..bende olumsuz yorum yapyorum beeniyle izliyordum artk sklmaya baladm ve bir umut tekrar ilk balardaki heycann geri dner diye takip ediyorum..olumsuz yorum yapanlarn hepsi eski heyacana tekrar dner diye izliyor
  • Написал: h-lya, 8 июня 2013 02:28, Статус: offline
  • Группа: Посетители
karaday istiyorumya alicam imdi tutmayn beni...:(
  • Написал: beklove1, 9 июня 2013 00:10, Статус: offline
  • Группа: Посетители
ya ben bi yerde okudum meryem zerli bi avukat olarak gelcekmi ferideyle turgutun yaknlamas ve ferfidenin mahirden gittike uzaklamas mahiri yeni bi aka yneltecek miymi neymi le bie yazyodu ama yle olursa film btar izlenmez hale gelir ama ben imdi yle de dndm barolde kenan imirzaloluyla bergzar korel var ba rol oyuncusunud deitiremiyceklerine gre her halde ne olursa olsun en sonunda bunlarn ikisi yine beraber olur kavuurlar falan yani :D in
  • Написал: rasa, 9 июня 2013 01:53, Статус: offline
  • Группа: Посетители
umarm meryem uzerliyi dahil ederek dizinin tadn karmazlar bozuk trkesiyle dizi ekilmez olur 2.sezon ayn kadroyla zellikle etin tekindor ve rza kocaoluyla devam eder umarm.
  • Написал: rasa, 9 июня 2013 20:14, Статус: offline
  • Группа: Посетители
37.blm bekleyen arkada bak yanda 37.blm fragman diyor ona bak istersen:))))))))))
  • Написал: rasa, 11 июня 2013 02:34, Статус: offline
  • Группа: Посетители
Burada 28.blmden sonra mahirin pmesine bu pmeyi kunduralar perek mi rendin diye birisi yorum yapmt ok gldm:)))))))))))))))
  • Написал: metin, 13 июня 2013 08:24, Статус: offline
  • Группа: Посетители
37.bolumu nezaman gosterme grecek
  • Написал: bizsever, 14 июня 2013 09:00, Статус: offline
  • Группа: Посетители
Seneryo bu: Feride hamile, kimden? Eyvah! cocugunun babasinin kalemini kiracak, acaba? Bence sorun babasinin mafia oldugunu ogrenince basliyor... 5 sezon devam eder sonrasi... Dizide ilahi varsayim masallari disinda hersey var, sex, para, asalet, kader ( Kader Hanim? o yandi), esrarengizlik... hersey var
  • Написал: kudywood, 14 июня 2013 09:46, Статус: offline
  • Группа: Посетители
@Dyala he says that he killed the guy and not his dad.
  • Написал: kaza, 18 июня 2013 16:16, Статус: offline
  • Группа: Посетители
izleme ozaman mk.
  • Написал: dyala, 19 июня 2013 11:50, Статус: offline
  • Группа: Посетители
can someone explain what he said at the end...What happened?
  • Написал: husmenam, 19 июня 2013 19:02, Статус: offline
  • Группа: Посетители
meryem zerli karaday dizisine hayrl olsun kostasn kz rolu meryeme verilmi bence baarl olacaktr
  • Написал: cihat, 19 июня 2013 23:07, Статус: offline
  • Группа: Посетители
Gelmeyecek sevgiliyi beklemek inan lm gibi. Eyll aynda 37. blmn sabrszlkla bekliyoruz KARADAYIM!..
  • Написал: maroom12, 20 июня 2013 11:10, Статус: offline
  • Группа: Посетители
37
  • Написал: saltuk, 21 июня 2013 08:13, Статус: offline
  • Группа: Посетители
BU NEK BAKILI BERGZARIN YERNE BAKASI OYNASAYDI DAHA Y OLURDU.
  • Написал: aydan, 21 июня 2013 15:25, Статус: offline
  • Группа: Посетители
Karadayisiz gunler cok sikici,youtuba bile girmiyorum artik o()o
  • Написал: funda, 21 июня 2013 17:16, Статус: offline
  • Группа: Посетители
Feride forewer
  • Написал: jana, 22 июня 2013 08:54, Статус: offline
  • Группа: Посетители
Check out viki, it's getting Karadayo translated to eng subs :)
  • Написал: ysn, 23 июня 2013 06:42, Статус: offline
  • Группа: Посетители